Zara adalah anakku yang bongsu..dan sekiranya BTL ini 99.9% berkesan..bermaksud tiadalah lagi adik utk Zara..Jika kita sudah biasa dengan bayi dan anak2 kecil...kita akan tercari2..atau rindu dengan suasana itu..

Tahun lepas...Zara kata mahu kucing..ini adalah pengaruh nyata  alam internet...apabila You tube menhidangkan anak2 kucing yang comel...Kucing? dimana mahu cari kucing..kebetulan Chef Naim pencinta kucing sedang mengurangkan jumlah kucing -kucing peliharaannya..Faez pulak menawarkan untuk menggunakan wang simpanannya untuk membeli kucing ..ok set.. walaupun aku tidak menggunakan wang faez

Dalam keluarga kami...aku bukanlah pencinta kucing, tapi jika menjaga kucing ini boleh menjadi penawar  rindunya kepada anak kecil..ya..aku teruskan saja...ternyata abang pun sama..

Akhirnya kami pun memiliki seekor kucing parsi bernama Teja....dan tanpa kami sangka..Teja mengandung..setelah dua  bualn bersama kami..dia melahirkan 4 ekor kucing..namun hanya dua ekor yang hidup hingga ke hari ini.. Bubu dan Titi..





Keseronokan apabila melihat anak-anak begitu sayang kepada mereka..kehadiran kucing ini mengajar anak-anak menyayangi haiwan dan menjaga nya dengan baik..



Comments

Popular Posts