ALFATIHAH...

this is my second entry about this picture..but this is the sad story..thanks to adeq because took this picture for us..and this is the last one..at this moment..he had left us for the past 5 days...condolence to his beloved wife and three heroes..may Allah keep you stronger each day...Ya Allah tempatkan Allahyarham Muhammad azwan bersama orang -orang yang beriman dan yang Engkau kasihi...amin

Azwan said...

Teringat aku semasa kecil dulu, masa yang sangat menyeronokkan. Zaman kanak2 yang penuh dengan kegirangan. Bermain konda-kondi, galah panjang, bola nyawa, kayu tiga(bukan kayu tiga yg affair tu), guli, rempit basikal BMX, meniti batang paip dan yang paling best main masak-masak. Heheheheheh...... Jann...... Akulah Azwan..... Tak yah lah ko nak trace kami. Kami dah trace ko dulu. Sebenarnya aku rasa aku dah jumpa ko di Hospital Likas. Masa tu wife aku pregnant our firts baby. Tapi aku tak berani nak tegur. Takut salah org. Heheheheh.
P/s : Ko lupa 1 lagi permainan masa kecil dulu. Main kawin-kawin..

Comments

Popular Posts