tiada cerita...



cepatnya masa berlalu..pejam-celik rupanya sudah lebih setengah tahun abang menyambung perjuangan nya di bumi soton itu bersendirian...demikian juga aku la...walaupun bertiga dengan anak2..hakikatnya aku pun sendiri..tapi masih dekat dengan keluarga dan sedara-mara...tapi apa yang membuat aku tidak risau meninggalkan abg sendirian disana...sebab aku rasa di kejiranan Broadland itu..semangat kejiranan MAlaysia di sana sangat kuat dan prihatin...itu juga la yang sekurang2nya membuat hati ini sedikit damai...walaupun bimbang dia jatuh sakit sorang2 tanpa sesiapa merawat disana masih ada...seperti hari yang dia kena chickenpox hari tu..mujurlah housemate nya masa itu masih ada..dan dia la juga membantu sediakan makan minum selama abg sakit...doa ku..semoga Allah sentiasa berikan abang kekuatan...dan kekuatan itu juga lah yang kita sama2 kongsikan demi anak2...
hari ni ahad kedua setelah aku mula kembali kepada kerja syif...walaupun tanggungjawab sbg ketua jab di dept ku itu masih tersandang di bahu ini..namun serba sedikit tugas2 itu terpaksa ku agihkan kepada PPPK yg juga tinggal seorg...minggu ni kira agak hectic juga dept ku itu....huhu..bukan apa...di tambah lagi kena ambil sampel utk suspected case H1N1...so MO yang on duty sorang2 itu jugala yg di kerah ...
Since aku yg buat jadual mo duty...aku terpaksala mengadjust agar maid aku pun tidak terjejas cutinya yg 2 minggu sekali itu..maid aku yg aku kenal memang jenis yg tidak boleh dikompromi cuti nya..
Tadi...saja ja jalan2 di 1B...bukan ada apa2 yg mahu di beli..cuma saja membawa anak2 berjalan2...faez bukan main suka lagi...terangkat kakinya di dalam stroller tu kegirangan...hmm..itu maksudnya dua2 anak ku ada hobi yg sama seperti mamanya ni...hehe...okla tiada apa yg penting dalam entry akukali ni...saja ja nak cerita...hehe

Comments

Popular Posts