gambar hiasan

Bukan senang rupanya nak beli rumah ni ye....kalau lah aku tahu begini susahnya ..maunya takpayah cari langsung dan duduk kuarters nii sampai aku pencen...uhuhu...tapi ntah apa yg buat aku fikir psl rumah ni..semenjak pak pengarah(kata maid aku)..minta aku pindah naik bekas rumah nya yg dulu di tingkat 2...mulanya aku rasa okla...since aku belum di halau lagi..cuma di suruh pindah...sebab rumah aku ni bakal di jadikan nursery hospital...(dalam perancangan)..tapi setelah di timbang tara...dan kekuatan diri dan manpower yg tidak lengkap(since abg tiada sini)..aku terasa tidak mampu..dan brg2 aku bukannya sikit nak dipindah naik...dgn anak yg masih kecil lagi...terus aku jumpa pengarah balik minggu itu juga..menyatakan hasrat aku yg tidak jadi utk berpindah..atas alasan2 aku yg kukuh aku kira...nasib baik bos bukan jenis yg mendesak aku kira..tapi tidak mustahil suatu hari nanti..aku suggest kepada bos aku..try le tanya org sebelah aku gak...kot2 dia nak move -out.....
So tu yang survey2 rumah..preferabbly dalam kawasan dalam kingfisher ni juga...ada lah satu taman tu underconstruction,the same developer and the same house design yg aku dan husbnd pernah berkenaan suatu masa dulu..tapi kalau dulu.. i think about 2-3 years back..harganya dalam 280k...tapi sekrg ni dah tambah another 100k...huish....dahsyat...
btw..semuanya masih dalam perancangan walaupun sudah start survey...satu lagi..i think this is a time to buy a property for my beloved one...(fateen,faez)...

Comments

Popular Posts