Dim Sum...De Mum

cepat ja masa berlalu kan...sdh setengah bulan kita berpuasa..hari ni aku try buat dim sum udang masak stim...aku ngan abg mmg suka mkn ni...tp jrg2 dapat pg restaurant chinese yg halal....seperti ahad lalu kami plan hendak mkn dimsum ni di restoran baba n nyonya tapi kebetulan dim sum tiada..agak kecewa juga la...so hari ni aku plan msk dimsum..alhamdulillahwalaupun first timer..menjadi juga..resepinya aku cilok kat sini

interlud....

Pagi 2 tadi biasanya baby afeeq akan bangun utk mandi dalam jam 9 pagi..tapi ntah kenapa hari ni tidurnya panjang smpai ke pukul 10 pun tidak nampak tand2nya hendak bangkit..last2 aku kejutkan dia dalam pukul 10 utk mandi..masyaAllah..patutla afeeq tdur jak..rupanya dia demam...panas betul badannya...lalu cepat2 lah aku mandikn dan beri dia minum panadol...ya Allah sembuhkanlah anakku ini...amin..

Comments

Popular Posts