esok,kakak pegi sekolah...


Fateen menangis lagi semasa aku hantar dia ke taska pagi ini...sepanjang perjalanan tu dia sebut2 "bapa'nya...(tak tahu apa significantnya)...fateen rindu ka?atau dia mahu bapa bela dia kala dia menangis begitu..sbb dia tahu aku tidak akan berkompromi dgnnya kali ni....mujur aku berjaya pujuk dia yg nanti kita akan call bapa...tapi depan pintu taskanya dia meragam lagi..so tu terpaksa aku pekakkan telinga sekejap untuk meniggalkannya bersama cikgunya....

semalam aku tidak hantar dia ke taska..dan dia sendiri berkata.."esok,kaka pegi sekolah"..dan pagi ini juga dia cakap menda yg sama"esok kaka pegi sekolah"..aku faham sangat kalau fateen ckp begitu..maksudnya dia tak mahu la tu ke sekolah...esok jak!!...hahaha...tapi minggu ni jak aku boleh ambil fateen awal dari biasa ..tapi kalau aku sdh start keja next week...aku kena ambil dia after office hour...

Comments

Popular Posts