alhamdulillah..hari ni dah masuk hari ke 5 baby Faez...kehadirannya benar2 memberi erti...dan Fateen juga makin gembira kerana ada teman....cemburu?belum lagi kulihat di riak wajahnya..cuma kengkadang minta perhatian..lagi 2 minggu ayahnya akan kembali menyambung perjuangannya...di hati ini terdetik juga rasa sedih..tapi tidak ingin di nampakkan sangat ..lantaran tidak mahu fikiran abang nanti terganggu..berpantang kali ini di rumah sendiri dengan bantuan ibu mertuaku dan pembantu rumahku yang setia...
abang juga sdh banyak berkorban demi aku dan faez sejak dari aku sudah mula sarat...aku tahu abang pun risau..dan wajah abang semasa aku di bilik bersalin masih aku ingat..betapa risaunya abang..anak matanya tidak dialihkan melainkan merenung aku terus yang sudah tidak dapat menahan airmata sebak bila tahu perlu menjalankan pembedahan...selepas bersalin pun abanglah yang banyak membantu sejak di wad..dan yang sama 2 bersengkang mata jika baby faez bangun berkehendakkan keperluannya...terima kasih abang....luv u...

more picture here

Comments

Nika said…
Tabahkan hati ya.... banyakkan doa agar semuanya Allah permudahkan... Insyallah. Kadang rasa terharu jg kan dgn kebaikan dan pengorbanan kita punya 'other half' ni kan.
mamafateenz said…
tula kan nika...thnaks bebanyak..doakan semoga aku terus tabah...

Popular Posts