dari tadi lagi aku dah sign in kat blog ni..kengkononnya nak buat entry baru...dah beberapa hari aku asyik jenguk je blog aku ni..takde mood agaknya...nak kata keja busy..takdelah juga..cuma lately..terasa perut aku ni dah semakin berat..

Tapi dalam keadaan sarat ini pun ,masih lagi rancak hendak mengajak abang window shopping...bukan apa aku fikir kalau aku dah bersalin,entah esok ke lusa..aku dah tak de peluang nak keluar shopping ngan abang..sebab tak lama lepas aku bersalin abang akan kembali menyambung pengajiannya..nk drive keta sendiri kat Sabah ni...hmm..lagi buat aku ngeri...last2 naik teksi je lah...

Comments

izanazuani said…
baby girl atau baby boy jann?
Fiona said…
Jann,nanti ko deliver normal or scissor kah? if normal u lah the first gynae doc yg beranak normal aku tau bah ... hahahaha pasal doktor ku bilang last time ..aiyahh selalu tinguk urang sakit beranak sia malas lah ..mau cepat! haha ndak sabar tunggu ur baby boy keluar bah
mamafateenz said…
jan to izan-baby boy izan...hehe
mamafateenz said…
jan to izan-baby boy izan...hehe

jan to fion-depend juga fion...but preferably normal la...lscs tu kalu ada problem...skrg kan boleh request epidural bah even di gov hospital,kalau mau kurangkan sakit beranak biasa..kalau caeserian krg limited lah anak..nda boleh beranak ramai..hehe

Popular Posts