Hari ni genaplah setahun aku bercuti.....and by right aku dah kena start keja hari ni..tapi memandangkan kebetulan jatuhnya harii sabtu..so tunggulah isnin ni untuk aku start enjin balik..hehe..saki baki(ada sehari setengah lagi)cuti ni..aku lebih suka ajak abang g keluar bandar...tak pun g mencari2 makan...hahaha..petang semalam berjaya juga akhirnya aku g facial centre...setelah setahun muka aku ni tak tersentuh...hmm..baru puas hati...cuma aku rindu nak urut satu badan ni..tapi memandangkan kebuncitan aku ni..manalah boleh kan...esok aku dah masuk "safety period"...atau "term"..37 weeks...so kalau baby F**z mau kuar sudi2kanlah...lagi cepat lagi bagus..hehe..boleh cuti lagi...kuang2..kuang..kalau ikut macam Fateen dulu..39 weeks...

tengah2 blogging ni..Fateen dan bapanya sedang berkaraoke di living hall...lepas ni nak kuar bandar jap...nak survey2 barang...as usual kat sini sangat panas...

ok..gtg for soalt asar...sebelum kuar jap lagi...

Comments

tarabbas said…
oyak la gano nok bubuh go tu chat...n song playlist..

Popular Posts