Happy Birthday to me...

Hari ni aku dah semakin hampir ke angka 3...walaupun masih 29thn...cewah...as usual jarang sebenarnya celebrate birthday...last sekali aku ingat masa aku masih d usm,kubang kerian...masa tu final year...dan yg best tu tu adalah suprise birthday party...aku tak expect ada party sebab masa tu kebetulan final exam dan tarikhnya betul2 sama ngan birthday aku...haa...dugaan betul masa tu...tapi thanks pada kengkawan seperjuangan aku masa kat usm dulu..awanis,mastur(roomate),ella,ana,ogyta,rina....thank guys..u all betul2 buat aku terharu...dan tak pernah lupa tawa dan tangis selama kita bersama2...dan hadiah yg paling aku ingat..hadiah jam tangan dari suami tercinta...dan masih elok lagi sampai sekarang...tahun ni?hadiahn tu aku sorang jek yg tahu..hehe..terimakasih abang...

Comments

Nika said…
Selamat Hari jadi. Semoga segala yg di impikan termakbul...
ma_mhm said…
Happy Birthday Jann... Semoga Panjang Umur dan dimurahkan rezeki.. (",) Rindu kekawan lama... LOVE.. MA..
kin hashim said…
salam ulangtahun.. :).
mamafateenz said…
jan to nika/ma_mhm/kak kin:thanks kawan2

Popular Posts