Mesti baca...

Jam sudah menunjukkan pkl 1 pagi waktu london...aku ni agaknya manic-state kah apa?sdhlah tadi pagi mengemas rumah yang ntah brp lama sdh aku nda kemas,siap ubah perabot sana sini..pastu malam pulak mata ndak ngantuk...husbnd aku yg mula2 bersemangat mau study...tau-tau dia yg ter"kulai 'dulu...Fateen ntah apa angin nya hari ni...awal pulak anak dara aku tu masuk tidur...kalau dua tiga malamm sbelum ni dia lah yg ajak aku bersengkang mata mahu habiskan action2 movie di channel 32...bersemangat dan makin bulat mata nya kalau tengok action2 movie nih...malam ni ada juga action movie tapi cerita perang dulu2.."Kingdom of Heaven"...agaknya fateen belum tahu sejarah(bukan agaknya...dah memang iya pun belum tahu)..itu yang buat dia bosan tengok movie malam ni...hmm...aku suka tgk movie ni..walaupun aku ni...bukan minat sejarah pun..ingat lagi masa besok nya mau SPM..paper sejarah...adakah patut malam tu juga baru aku habiskan baca buku rujukan sejarah aku ..itupun bahagian summary jak..nasib baik cikgu sejarah aku ndak tahu...dan yang paling aku ndak pecaya boleh lulus..kredit pulak tuh...hmm...nasiiib..kalau failed bikin malu negara seja....

hei..better aku masuk tidur,nanti solat subuh terlepas lagi..sdhlah subuh sini pkl 3.30 pgi...berapa kali sdh subuh aku jadi subuh dinasour(bukan gajah lagi...)teruk betul...


p/s jgn peduli ngan entry aku kali ni yang mengarut jak..tapi kalau sdh terbaca...jgn nyesal..terima jak kenyataan yg sdh abis baca...kuiuikui...

Comments

Popular Posts