ubah itu...ubah ini...

Kaum perempuan ni kalau tak kerjanya mengalih2 perabot rumah bukan lah namanya pompuan..masuk ni rasanya dah > 5 kali aku ubah-atur kedudukan perabot rumah ni...bkan apa kalau tak ubah bored lah...asyik yg sama ja..tambah lagi rumah yg kami duduk kat UK ni kecik je(1/3 dari quarters yg aku duduk kat sabah nun...)so kalau takdak inisiatif mati boring lah alamatnya.....heheh...so kali ni meja study masuk biik kecik yg selama ni jadi bilik dobi ja...n...bilik operasi husbdn aku ngan trak2 RCnya...so nak bagi psikologi sikit...aku pun buat bilik tu adi bilik stdy dia..dan bilik utk aku blogging...hehe...so takdalah main RC tu memanjang...kurang2 kalauu nampak meja study tu ..insaflah sikit...hhaha..



tapi kali ni bukan sekadar perabot..fateen pun dah jadi bahan eksperimen atas ketidakpandaian aku menggunting rambut..hehe...(gunting rambut husbnd aku dah boleh tahan le...hehe)kesian fateen..kali ni aku gunting rambut depannya dah terlebih pendek...apa taknya aku suruh dia tgk atas...dia lagi mau tunduk..so aku dah salah estimate.hehe sorry fateen..tapi budak2 tak komplen..husbnd aku lah awal2 lagi dah ...kata kesian fateen...heee...tak bagi moral support langsung...sorry my dear....takpa rambut cepat je panjang(kataku dalam hati ..mengcomfort diri sendiri)

Comments

Fiona said…
Jan ... aku dulu gunting rambut hubby aku, lepas tu ndak tau jadi apa .. lepas tu my FIL nampak dia terus ketawakan aku ... dia ckp "huh? u cut like this aaah??".. nasib lepas tu dia tlg repair ... klu beyond repair kasian lah my hubby .... huhuhu

Popular Posts