blog ni sebenarnya dah lama aku tinggal ketepi..ntah kenapa ari ni aku tergerak hati untuk mengisi secoret/dua coret....my hobby actually bukan nak nuat blog but nak baca blog org...salah satu yang aku paling suka baca..."just ordinary mother"...tak yahla aku mention sapa punye...tapi serius...kalau tak weekly .at least dlm sebulan tu mesti aku jenguklah blog dia ni...dia buat blog tuu mcm diari di alah...tp bezanya yg ni..boleh di baca org hehe...ingat lagi dulu2 masa student mmg suka sgt tulis diari...hari2 ada aje....input..samada psl study/family/buahhati ke(secret admire) haha....tp semenjak dah kerja dan berkeluarg ani...habit aku yg satu tu...tak pernah lagi wujud...napa ntah aku pun tak tau...skrg ni aku lebih suka bubuh gambar....lagi byk dr perkataan...sbb bagi aku...setiap event yang kita amik tu...penuh ngan cerita yang kita sendiri boleh recall sebenarnya...


Hmm..fateen dah nak tidur ni...mcm tu lah dia..kalau mak dia ni asyik mengadap laptop ni dia pun bored la..so start la nak lelapkan mata....

pejam celik2,dah almost 3 months i was in Soton(southampton,uk) ni...best sgt...sbb im not working like hell....tension like crazy...actually this is a temporarily releive,yeah but...by the time imm back to work..i hope the burden already settling down...

Comments

Popular Posts