Fateen tidur awal hari ni..kebiasaannya kalau terbangun dari tidur dia akan menangis...kenapa?ntah aku pun nda faham...tapi kali ni aku biar kan saja dia menangis sampai dia berhenti sendiri...agaknya kering tekaknya sbb lama menangis...dia pun memangil aku dan kata.."mama...mau minum"dan buat muka sedihnya tu..hehe..selepas minum dia sambung tidur semula....haus rupanya..

tengahari tadi terkejut aku ngan bapanya apabila tiba2 saja Fateen tanya bapanya..."what r u doing?'aku yang masa tu tengah tidur2 ayam..pun tersenyum dan buka mata..betulka fateen yg ckp tu...bapanya yg menjenguk ke tingkap pun terpana..apabila diajukan soalan oleh putri kecilnya tu...alhamdulillah..ada perkembangan...pastu satu lagi klau bapanya tegah dia buat sesuatu...then dia tanya balik"why?"...amboi...pastu dia sambung dgn ckp2 budak2 yg kami dua pun tak faham...konon2 nya membebel lah tu....hehe.Fateen...fateen...penyejuk mata bapa dan mama..

Comments

Popular Posts