aku ni bukanlah seorg yg suka kumpul tea/dinner set....yg kebanyakan wanita2 yg suka kumpul dan jadikan perhiasan kat rak2 kat rumah...(bukan nak nak digunakan!!)kengkononya mahal tuh!hanya boleh buat perhiasan ok...tapi semenjak dtg uk ni..aku jadi suka "survey" tea/dinner set especially kat carboot sale....sbb apa?sbb murah dan boleh dpt dalam kuantiti yg byk...heee..bestnya...macam hari ahad baru ni di carboot gosport..aku dapat satu tea n dinner set yg berharga hanya GBP 1(rm 7 jak)!!!aku apalagi..tak mahu fikir lama..terus jek byr dan bwk balik..yeah2...that mean dinner set aku yg lama tu akan di hantar ke charity shop memandangkan cabinet dapur aku terlalu "besar" nak menampung semua sekali...kalau kat Malaysia pun aku still pakai dinner set hadiah kahwin aku dulu...tak terfikir nak beli baru..sbb mahal sangat!!...

Comments

Popular Posts