cikgu ku yg hensem...

Fizik2...last sekali aku belajar fizik ni masa matrikulasi 1 di labuan...ingatkan dah lepas SPM,boleh say "bye-bye" to my school uniform...hmm..belum lagi rupanya..memandangkan matrik usm part 1 tu masih di sekolah..nak bezakan kami ngan budak sekolah yg lain...kain kurung kami kaler biru gelap...(senang cerita..biru sama macam sekolah rendah punya...kahkahkah!lawaks betul...mencabar sebenarnya hidup sebagai student matrik di sekolah ni...iyalah..kengkununnya universiti tapi masih lagi terikat dgn peraturan sekolah yg serba serbi...errgh..tension weh!
tapi cikgu2 matrik kami selalu ingatkan yg sebelah tapak kaki kami ni dah pun berada di universiti...so tggl satu langkah lagi..hmm..tu ayat penyedap hati lah tu!!...sebenarnya entry aku kali ni sebab teringatkan cikgu fizik kami yg hensem...sehensem namanya...cikgu y***f...berasal dari terengganu...dianilah juga penyebab aku boleh meminati fizik masa tu...walaupun tak pernah nya nak score...kuang...kuang..kuang...aku yakin bukan aku je...yg minat kat cikgu ni...rata2 seantero wanita matrik kami masa tu agaknya...tapi yg tak bestnya...time kami ni dah tersyok kat cikgu ni dia announced yg dia nak kahwin...siap tunjuk lagi bakal wife dia tu!agak2nya dia rasa terancam kot dgn peminatnya yg keliling pinggang.....kah2kah...kecewa lah sikit kan...nasib baik tak failed fizik...kihkih...tapi tak nyesal ah..wife cikgu tu pun cun dan jelita...wanita solehah lagi...al maklumlah..lulusan uni al azhar tu...denagr2 cerita best tau detik perkenalan mereka berdua ni...kenal dalam bas express otw ke terengganu...pastu tertidur punya pasal bakal wife cikgu ni terlepas..rumah dia..masa tu dah subuh2 gelap lagi...so since cikgu ni gentleman dan macho..dia pun ikut turun sekali dengan niat ingin menemankan si wanita yg bakal berjalan kaki sendiri ke rumahnya yg terlepas dek bas tadi....(so kat situ lah kot 1st time jumpa bakl2 mak n bapa mertua...)wah bestnya...dah lah yg menmankan nu hensem..gentleman pulak tu...kesah ni pun aku dpt dari sumber2 yg boleh dipercayai..hehe...kat mana lah cikgu ni sekarang..btw...thanks a lot cikgu sbb ajar aku fizik yg memoningkan kepala tu...masuk matrik 2 ja aku terus dropkan subjek fizik..akibat kaciwa ngan cikgu tu..hahaha(acah je tu)

Comments

Popular Posts