suprise!!

Huhu..esok raya(30/9/2008)..ok...sehari awal dari Malaysia..so dengan ini saya nak mengucapkan selamat hari Raya Aidilifitri..(waktu ni tgh blogging kat dapur) sementara menunggu daging untuk soto aku ni..empuk...sebab..plan asalnya esok baru nak rebus..sebab iyelah ingtkan raya lusa...sekali dapat berita yg mengejutkan dari central mosque london..dan beberapa sms dan email menyatakan southampton esok akan beraya..huwargh...kelam kabut aku jadinya..nasib baik lah daging aku dah siap2 keluarkan dari freezer sejak pagi tadi..dan semua bahan2 nak masak pun juga telah aku siapkan...tapi maknanya apa?bersengkang mata lagi lah aku dan baby F*** dalam womb aku ni...btw...stay cool...so selamat beraya semua....huhhu...sedihnya tak da kelupis di pagi raya...

abang dah star rewang cucuk satay kat dataran melayu broadlands(ni dah masuk malam kedua)...nasib baik abang sempat beraya ngan rambut baru..sebab tadi baru belajar potong rambut sendiri...ehehe..senyum puas dia...:)...see u soon

Comments

Popular Posts