Sardin masak kicap

Hmm...hari ni macam nak hujan je....mood aku pun seakan2 mendung gitu...hmm..tak start lagi nak ngemas rumah...breakfast pun masak spagetti goreng je...malam tadi pun aku tak masak,rasa badan sakit2...tak tahu kenapa..nak kata main netball..jauh sekali...p stoneham pun aku tak join hari ni,nak berehatlah....lepas abang balik dari main Trak nya..aku pun paksa dia masak Sardin...hehe..kebetulan dah tersalah beli sardin in brine so..takde lah sosnya...so aku minta abang masak sardin +kicap...hmm boleh tahan..asalnya aku bukan nak makan..tapi sedap betul...makan dengan nasi putih...sampai aku yg habiskan sardin tu akhirnya....kuang2kuang...(hmm..abang kembang hidung..hinsh..hinsh!..mentang2 dia msk sedap..hee..lenkali boleh masak selalu)..janji...!!

Carboot semalam p FairOak jek...ntah aku suka betul gi sini..sebab satu dekat dan kalau g sini byk pulak pendapatan aku...yg best u dapat set Avent(pump) yg bru..untuk persediaan kembali bekerja nanti...dpt lah dlm GBP6...mula2 tu dia letak GBP10....kali ni kureng sikit baju2...tapi byklah mainan Fateen...i'm looking forward for next week CS..just can't wait!!

Comments

Popular Posts